Kedves Látogatónk!

Szeretettel köszöntjük iskolánk alsó tagozatának honlapján! Itt olvashat aktuális tanfolyamainkról, workshopjainkról, pedagógusoknak szóló nyílt óráinkról. Nem feledkeztünk el a szellemi táplálékról sem, igyekszünk a szakmai érdeklődést szem előtt tartva hasznos cikkeket, jó gyakorlatokat megosztani a feltöltött anyagokban.
Reméljük, hogy oldalunkon inspiráló tartalmakat talál majd!

 

Üdvözlettel:
Az alsó tagozat és a napközi tanítói közössége

2024-2025-ös tanév

2025. június
h K s c p s v
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Kooperatív technikák

Tedd élménnyé a tanulást! – Kooperatív technikák alkalmazása a tanórákon

ELSŐ ÉVFOLYAM
Magyar nyelv és irodalom

1. feladat – Vitatkozós: itt
2. feladat – Szókincsfejlesztés, hangokra bontás, szótagolás – Húzz egy feladatot!: itt
3. feladat – Csipeszes szótagfogó – Diákkvartett
: itt
Matematika
1. feladat – Igaz vagy hamis csapatban, szavazólappal: itt

MÁSODIK ÉVFOLYAM
Matematika
1. feladat – 100-as számkör vegyes gyakorló feladatok 2.o. – Diákkvartett: itt
2. feladat – Műveletek sorrendje 2.o. Diákkvartett: itt
3. feladat – 100-as számkör. Teljes kétjegyű számhoz egyjegyű szám hozzáadása, elvétele. – Húzz egy feladatot!: itt
4. feladat – 100-as számkör. Vegyes gyakorló feladatok. – Számnapsugár: itt

HARMADIK ÉVFOLYAM
Magyar nyelv és irodalom
1. feladat – Borsószem hercegkisasszony 3.o. – Dobj egy kérdést dobókockával! – Szövegértés: itt
2. feladat – A felszólító mondat felismerésének gyakorlása – Mondatnapsugár: itt

Matematika
1. feladat – Írásbeli összeadás tízesátlépés nélkül – Diákkvartett: itt
2. feladat – Mértékegységek nagyságviszonyai – Húzz egy feladatot!: itt
3. feladat – Fejszámolás 100-nál nagyobb számkörben – Bölcs – Halacskás láncszámolás: itt

NEGYEDIK ÉVFOLYAM
Magyar nyelv és irodalom
1. feladat – Szófajok felismerésének gyakorlása – Kakukktojás szavazólappal: itt
Matematika
2. feladat – Számok alaki-, helyi-, valódi értékének gyakorlása – Diákkvartett: itt

Benkő Zsuzsanna
vezető tanító
Bejegyzés 2025.02.11.